Relaxen in Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alwinsmit - WaarBenJij.nu Relaxen in Ecuador - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alwinsmit - WaarBenJij.nu

Relaxen in Ecuador

Door: Alwin

23 Juni 2006 | Ecuador, Quito

Hallo dan,

een tijdje niets gestuurd want we waren aan t...relaxen. Er moet natuurlijk regelmatig voetbal worden gekeken in ons Holanda shirt. Vilcabamba was de place to be, niets te doen behalve het hostel: jacuzzi, turks stoombad, sauna, zwembad, pooltafels, pingpong, basketbal, gratis videos (optioneel in de jacuzzi te kijken) en noem maar op. We vermaakten ons maar voerden daar verder niets uit. Daarna door naar Riobamba, vanwaar we een treinrit naar de Nariz del Diablo gingen doen. Het is alleen nog maar voor toeristen maar wel heel mooi. Voor de beste uitzichten zit iedereen op het dak. Helaas was het bewolkt waardoor je de 5 vulkanen die je normaal ziet niet kon zien. De direct omgeving was ook heel mooi en er zit ook nog een zigzagstuk op de rails. Plus dat het gewoon een leuke ervaring is om eens boven op zo´n trein te zitten.

Daarna naar Baños waar we weer gingen relaxen. Het was namelijk nog steeds bewolkt en dat zijn we natuurlijk heel niet meer gewend he. Toch maar even een uurtje een motor gehuurd, hadden we allebei nog nooit gedaan dus dat was lekker verantwoord maar wel heel erg cool. Zeker aangezien de bergen waar we doorheen reden erg mooi waren. Hierna zijn we toch maar weer wat dingen gaan doen, aangezien we toch wel erg veel aan t chillen waren. Gisteren zijn we naar een krater geweest waar een schitterend meertje in ligt. We hebben al heel wat meertjes gezien maar de ligging in de krater maakt het wel echt schitterend!

groeten van alwin

• 23 Juni 2006 - 14:59

Michiel:

Mooi, zo'n lama op de zundapp ! Geniet en groet, Michiel

• 30 Juni 2006 - 14:26

Gerco Burggraaf:

Ik zit nu eens rustig de vele foto's te bekijken van jouw rondreis. Allemachtig wat een prachtige omgeving en bewoners. Je zou er jaloer van worden.
    Iik je foto's zijn schitterend, zowel panorama als close-up (met wat voor fototoestel werkje?)!

Groeten en nog veel plezier inde korte tijd die je nog hebt te gaan met deze rondreis!