Terug in Caracas en terug naar huis - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van alwinsmit - WaarBenJij.nu Terug in Caracas en terug naar huis - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van alwinsmit - WaarBenJij.nu

Terug in Caracas en terug naar huis

Door: Alwin

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2006 | Venezuela, Caracas

Hier volgt het laatste berichtje. De laatste week hebben we in het kleine vissersdorpje Taganga doorgebracht. Het luie leventje is daar gewoon verder doorgegaan. We deden een uitstapje van twee dagen aan de mooie Caribische stranden van parque Tayrona. Daarwaren alle hangmatten vol dus moesten we op het strand slapen. Nou ja veel slapen was er niet bij zeker niet toen het om 07.00 ook nog ging regenen. Wel mooi zo wakker worden met de palmen boven je en turquaze zee voor je.

Daarna terug naar Taganga waar we de laatste zaterdag in Z'Amerika goud vierden met een nacht zonder slaap. Wel gezellig dus en het hielp me flink omdat we de volgende dag 16 uur met de bus naar Venezuela moesten. Met pijn in het hart ging ik Colombia uit, ik zal de mensen en hun warmte erg missen. Ik kan dit mooie land met zijn warme en kleurrijke mensen dan ook aan iedereen aanbevelen voor een spetterende zomervakantie.

Inmiddels zijn we in Caracas, morgen vliegen we naar Nederland. In de tussentijd zijn we al door Jan en alleman aangesproken en hebben we al weer veel gelachen met locals. En dat in een stad van een 5 miljoen bewoners geeft toch ook al weer aan dat de topervaringen die we met de Venezolanen hadden aan het begin van de reis geen toeval waren. Ook dit is een fantastisch volk. Morgen gaan we naar huis en ook daar heb ik wel veel zin in. We zien jullie snel.

liefs van alwin

  • 11 Augustus 2006 - 12:25

    Stephanie:

    Wat jammer dat het erop zit. ik vond het erg leuk om jullie reis te volgen. Wel thuis!

    Stephanie + Jeroen (van de lift naar Ushuaia)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2109
Totaal aantal bezoekers 64895

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: